logo blog
Selamat Datang Di Blog Mang Yono
Terima kasih atas kunjungan Anda di Blog Mang Yono,
Blog Mang Yono adalah Blog Pribadi yang menulis tentang Cerita dan pengalaman Mang Yono serta Artikel dan Budaya.
Semoga apa yang saya tulis di Blog ini bisa bermanfaat dan memberikan motivasi pada kita semua untuk terus berkarya dan berbuat sesuatu yang bisa berguna untuk orang banyak.

Sono Kaulinan Budak Sunda Baheula

Assalamu'alaikum..... Sampurasun.... Rampes.. 


Akang, eteh, abah, ambu, sareng alo-alo di padesaan katut baraya di pakotaan, mamang bade diajar nyerat sareng bahasa sunda nya.. 

 

Ieu mah mung mamang nu keur sono ka lembur baheula.

 
Sono Kaulinan Budak Sunda Baheula



Potret sapuluh taun anu kalangkung




 
Kapungkur kaulinanbudak sunda kalintang seueurna samemeh aya kaulinan anu modern atanapi canggih, sanes cangegang bari ki’ih hehehe... tapi ayeuna kaulinan komputer sarupaning Sega, PSP, atawa Nintendo datang , kapungkur mah barudak leutik di Tatar Sunda boga rurupaning kaulinan pikeun ngeusian waktu ulin manehna sabada diajar atawa mantuan kolotna, ayeuna mah sigana geus langka pisan tur kirang paminatna, ka’asup di lembur sim Uing ehehehe

Beda jeung kaulinan elektronis nu sipatna nyorangan deu kedah ngaluarkeun kesang atanapi lulumpatan, beda jeung kaulinan barudak jaman baheula ieu biasana kudu dipaenkeun ku leuwih ti saurang. Sipat ieu tangtuna mangaruhan sifat budak sacara umum. Kaulinan elektronis ngadidik budak jadi teu kaiket. Sabalikna, kaulinan heubeul ngajarkeun budak hirup sauyunan jeung paheuheuyeuk heuyeuk leungeun .

Salian ti ngajarkeun rasa babarengan eta, hiji ciri lain kaulinan barudaklembur baheula teh biasana mah tara leupas ti kakawihan, sanajan kawihna ngan saukur kawih pondok tur leuwih deukeut kana hariring tibatan kana ngawih.  

Contona:
Oray-orayan luar leor mapay sawah …, Tong ka sawah parena keur sedeng beukah 
Oray-orayan luar leor ka kebon …, Tong ka kebon aya barudak keur ngangon.

Mung sakitu seratan ti mamang, cag ah....



Enter your email address to get update from Mang Yono.
Print PDF
Next
« Prev Post
Previous
Next Post »

28 komentar

foto cilikane mamang yo..hehhee

Balas

kagak paham bahasa sunda mang

Balas

bahasanya saya kagak ngerti.
tinggalin jejak ajalah :D

Balas

sepuluh tahun silam mamang yang mana? eh bukan ya...putra mamang ya? sepuluh tahun jaman hp nokia masih yang segede gaban itu Mang, yang nomor perdananya harganya berkisar 250-350 ribu...sekarang dengan 5 ribu perak juga dapet kartu perdana hape...

Balas

kalo nggak salah tangkap, kayaknya ini sebuah cerita mamang nih? iya kan...

tambahin ketawa ah. biar sangka aku mudeng .
heheheee :D

Balas

hmmm. gakk mudeng mang. hehehee

Balas

Nggak paham bahasa sunda saya pak hehehe :D

Balas

mamang bahasa sunda na meni baku atuh .. anu hoghag we :D
resep nya ulin barudak baheula mah .. aya nyai gondrong ningan nya, jingjing kiripik, kiripik jengkol, kotapos, domikado, bekles, sondlah .. hahaha :D rame ..

Balas

waduh, belum bisa bahasa sunda saya

Balas

yang penting kunjungannya ...

Balas

terimakasih kunjungannya...

Balas

anak saya tuh hehehe... iya waktu itu sampai saya ndak kebeli, cuma beli pager doang hehehe.. sekarang murah - murah ya..

Balas

wiiidiiih kok tau ya.. pas bangaaad heheh..

sambil lompat - lompat ketawaya heheeh

Balas

yang penting kunjungan dan silaturahimnya mas

Balas

ndak apa, yang penting kunjungannya

Balas

hahah kan nuju puasa kedah lemah gemulai hehehe... moal di sangka pasea ke... resep pisan malahan jadi sono, kin lomba agustusan pake lomba kaulinan budak sunda resep sigana mah... paciwit ciwit lutung, perepet jengkol siganamah sarua jeung kiripik jengkol nya, bebentengan, gatrik, hung hongan ( susumputan) , gugunungan... hehehe

Balas

yang penting kunjungannya hehehe

Balas

tolah toleh nyari terjemahan, eh ketemunya terjemahan bahasa sanseekerta

Balas

tak kira kecilnya mang yono

Balas

ane just still pabaliyut, Maaang.
tariiikkk...

Balas

heheh biar ndak lupa bahasa daerah nya mas hehehe

Balas

jiga pulisi wae salah tangkep..?

Balas

barudak baheula resepna kakawihan
mun budak ayeuna kakawinan nya..?
haha

Balas

ahahahaha :D si mang Yono :D

Balas

nostalgiaan ... kapungkurmah paling resep teh ari tos ameng bebeletokan anu tina awi ning mang, terus teh sareng ucing sumput .. masa kecil yang bahagia :)

Balas

rada lieur macana, butuh ditranslet, hehe
tapi bagus, melestarikan bhasa

Balas

muhun nya mang,, benten pisan sareng kaulinan budak jaman ayeuna mah

basa jaman abi mah aya boy-boyan, ucing lumpat,, kukudaan anu tina tilas daun cau mang (hilap deui namina)

salam kenal mang yono :)

Balas

- Silahkan berkomentar dengan baik ya.
- Yang berkomentar dengan URL blog, mohon untuk memberikan URL yang benar

Copyright © 2013. Blog Mang Yono - All Rights Reserved | Template Created by Kompi Ajaib Proudly powered by Blogger